چه پرینتری بخرم

چه پرینتری بخرم یک سوال کلی است که شامل چه مارکی برای چه کاری و در چه ابعادی مناسب می‌باشد، پس در ادامه با پرداختن به جزئیات، پاسخ این سوال با ساده‌ترین بیان به شما داده می‌شود.

بهترین مارک پرینتر کدام است؟

پاسخ این سوال در چند کلمه‌ی کوتاه که شامل نام یک یا دو برند است خلاصه نمی‌شود و اساسا بهترینِ مطلق وجود ندارد زیرا همه آن‌ها طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را ارائه می‌کنند که نیازهای مختلف را برآورده می‌کنند، که تعیین کلی بهترین شرکت چاپگر را دشوار می‌کند. اگر با نکات انتخاب پرینتر آشنا باشید خیلی سریع‌تر می‌توانید پرینتر موردنظر خود را تهیه کنید.
همانطور که گفته شد، هر شرکتی از فناوری‌های یکسانی برخوردار است و هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. شما باید قبل از خرید توجه کنید کدام برند خدمات پس از فروش شامل شارژ، تعویض و تعمیر مشکلات دستگاه پرینتر بهتری دارد.
برای اینکار زمانی که برند موردنظر خود را پیدا کردید، مارک و مشخصات آن را با تعمیرکاران مراکز تعمیر پرینتر در اصفهان که به صورت تخصصی خدماتی شامل سرویس و نصب و تعمیر پرینتر انجام می‌دهند؛ مطرح کنید و اطمینان حاصل کنید که پس از خرید و بروز مشکل به دردسر نمی‌افتید و در شهر و منطقه و کشور شما این مارک، خدمات پس از فروش خوبی دارد و قطعات آن موجود است.

چه پرینتری بخرم؟

 

پرینتر چند کاره بخرم؟

پاسخ این سوال بستگی دارد شما به کدام یک از خدمات زیر نیاز دارید.
پرینت؟ کپی؟ اسکن؟ فکس؟ هر چهار مورد؟
پرینتر تک کاره فقط نیاز شما به پرینت را برطرف می‌کند که شاید برای مصارف خانگی و دانشجوی کافی باشد.
پرینتر سه کاره علاوه بر پرینت؛ کپی و اسکن را نیز انجام می‌دهد.
اما اگر شما به فکس نیاز دارید حتما پرینتر چهار کاره را برای خرید انتخاب کنید.

بسیاری از استارت‌آپ‌ها و کسب‌ و کارهای کوچک روی چاپگرهای همه کاره یا چند منظوره سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بتوانند به چاپگر، دستگاه فکس، اسکنر و دستگاه کپی در یک واحد دسترسی داشته باشند. اینها یک راه مقرون به صرفه برای داشتن سخت‌افزار اولیه مورد نیاز برای اداره یک کسب و کار به طور موثر هستند.

پرینتر چند کاره

جوهر افشان یا لیزری؟

متن یا عکس؟ پاسخ این سوال به شما کمک می‌کند تا بین پرینتر جوهر افشان و لیزری انتخاب کنید.

اگر هدف شما چاپ تصاویر است جوهرافشان انتخاب مناسبی است  به طور کلی با سرعت بالایی چاپ می‌کند و عکس‌هایی با کیفیت مناسب تولید می‌کنند. برای چاپ با حجم کم مناسب است و انتخاب سنتی کاربران خانگی است.

جوهرافشان‌ها چاپگر‌هایی هستند که جوهر در انواع رنگ‌ها را روی کاغذ می‌پاشند. چاپگرهای جوهرافشان ارزان هستند و در ابعاد مختلف وجود دارند. آن‌ها می‌توانند هم برای چاپ اسناد متنی و هم برای چاپ تصاویر رنگی با کیفیت و همچنین عکس‌ها، استفاده شوند. چاپگرهای جوهر افشان ارزان قیمت در بازار فراوان‌اند و انتخاب افراد کثیری هستند که به زودی پشیمان می‌شوند زیرا بعداً هزینه زیادی برای شارژ و تعمیر روی دست شما خواهد گذاشت.

پرینتر جوهرافشان

با این حال، اگر اغلب از یک چاپگر جوهر افشان، استفاده نمی‌کنید، مستعد خشک شدن جوهر و مسدود شدن هدهای چاپ است. برای جلوگیری از این اتفاق، مطمئن شوید که به طور منظم چاپ می‌کنید. چاپ یک عکس معمولی ۴ اینچ در ۶ اینچ روی کاغذ براق حدود یک دقیقه طول می‌کشد، اما این برای اکثر جوهر افشان‌ها معمول است. یک جوهرافشان خوب به مقرون به صرفه بودن چاپ شما کمک می‌کند.

اما برای متن‌های سیاه و سفید پرینتر‌های لیزری پیشنهاد می‌شود. چاپگر لیزری از تونر استفاده می‌کند، برای چاپ با حجم بالا ایده آل است، بیشتر در موارد تنظیمات اداری استفاده می‌شود. و برای مصارف خانگی انتخاب اقتصادی‌تری است.
این پرینتر‌ها هزاران صفحه را قبل از تمام شدن جوهر کارتریج‌هایشان چاپ می‌کنند، به این معنی که مجبور نخواهید بود کارتریج‌ها را اغلب تعویض کنید. همچنین لازم نیست واحد درام را جداگانه تعویض کنید زیرا در کارتریج قرار دارد.

پرینتر لیزری

پرینتر با چه ابعاد و اندازه‌ای بخرم؟

اگر نیاز به پرینت یا کپی کاغذ‌ها در اندازه‌های مختلف دارید مانند A3-A4-A5 باید بین پرینتر‌های بزرگ به دنبال پرینتر مورد نظر خود باشید زیرا وجود جایگاه برای انواع کاغذ در ابعاد متفاوت باعث می‌شود اندازه‌ی پرینتر بزرگتر و به تبع فضای بیشتری نیز اشغال کند اما اگر پرینت و کپی کاغذ A۴ عمده نیاز شما را برطرف می‌کند، پرینتر‌های کوچک برای شما مناسب است.

اما بسیاری از پرینترهای جمع و جور امروزی عملکرد بسیار خوبی دارند و تمام ویژگی‌های موجود در نمونه‌های بزرگتر خود را دارند شامل چاپگرهای چند کاره! بهترین چیز در مورد چاپگرهای کوچک این است که چقدر فضای اداری را بدون از دست دادن عملکرد، کیفیت و زمان صرفه جویی می‌کنید.

 

پرینتر بزرگ

پرینتر نو یا پرینتر استوک! کدومو بخرم؟

نسبت به میزان بودجه‌ای که برای خرید پرینتر در نظر گرفته‌اید پاسخ این سوال برای شما متفاوت است. ابتدا حساسیت خود را برای انتخاب نکردن استوک کنار بگذارید و همه‌ی گزینه‌ها از جمله نو و استوک را بررسی کنید.
اگر با کمترین هزینه به دنبال بهترین کیفیت هستید پرینتر‌های استوک گزینه مناسبی برای شما هستند. این پرینتر‌ها قبل از تحویل به شما عیب‌یابی، تعمیر و سرویس کامل می‌شوند و در اکثر مواقع دارای گارانتی پس از فروش هستند. هر چاپگر آزمایش‌های آزمایشگاهی دقیقی را پشت سر می‌گذارد و همه چیز از کیفیت و سرعت چاپ گرفته تا هزینه‌های نگهداری بررسی می‌شود بنابراین می‌توانید مطمئن باشید پس از خرید پرینتر استوک گرفتار هیچ سورپرایز بدی نخواهید شد. حتی استوک‌ها گزینه‌های مقرون‌ به‌ صرفه‌ای برای کسانی است که زیاد چاپ می‌کنند.
اما اگر مبلغ قابل توجهی برای خرید در نظر گرفته‌اید بدون تردید یک پرینتر نو انتخاب کنید.

سرویس پرینتر

از کجا پرینتر بخرم؟

از فروشگاه‌های معتبر فروش ماشین‌های اداری در شهر خود می‌توانید پرینتر مورد نظر خود را تهیه کنید و اگر در اصفهان سکونت دارید می‌توانید به ماشین‌های اداری دل‌آرا که نمایندگی فروش و خدمات ماشین‌های اداری واقع در اصفهان، بلوار کشاورز، حدفاصل سه راه سیمین و پل مفتح، نبش کوچه ۱۱۹ است مراجعه کنید تا همکاران ما در خرید شما را راهنمایی کنند.

همکاران متخصص ما بهترین چاپگرهایی را معرفی می‌کنند که چاپ‌هایی با کیفیت بالا را با هزینه بسیار کم ارائه می‌دهند. چه یک چاپگر سیاه و سفید معمولی بخواهید یا یک چاپگر رنگی همه کاره که بتواند اسکن و کپی کند،   ما بهترین چاپگر را برای شما و بودجه شما پیشنهاد می‌دهیم. از بهترین چاپگرهای خانگی تا بهترین چاپگرهای همه کاره.

همچنین می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید؛ همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

09133032747
09137032747

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *