بهترین چاپگرهای سال 2021

در این مقاله به معرفی بهترین چاپگرهای سال 2021 می‌پردازیم. این نوع چاپگرها شامل پرینتر خانگی Epson Workforce Pro WF-7820، چاپگر با ارزان‌ترین جوهر Epson EcoTank ET-3760، چاپگر عکس Canon PIXMA Pro-200 چاپگر با فرمت بزرگ Epson Expression Photo HD XP-15000، چاپگر چند منظوره Canon TR8620، چاپگر جوهرافشان HP Envy 6055، چاپگر لیزری HP Never Stop 1001nw، چاپگر دفتر خانگی Brother MFC-J995DW، چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M454dw، چاپگر کوچک Canon Selphy CP1300 می‌توان اشاره کرد.

احتمالاً شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند در دنیای بدون کاغذ زندگی کنند، اهمیتی ندارد که تجارت شما خانگی است. ممکن است برای کار خود یا کارهای مدرسه فرزندتان نیاز به چاپ داشته باشید وجود یک چاپگر خالی از لطف نیست و نباید از مزیت پرینتر غافل شد.

در واقع می‌توان گفت که بهترین نوع چاپگرها همان دستگاه‌های پرینتری هستند که به نوعی با آن کارهای روزمره خود را انجام می‌دهید. خوشبختانه امروزه پیشرفت‌های زیادی در این تکنولوژی شده است و شاهد ارائه چاپگرهای خانگی با سرعت بالا، ساکت و با کیفیت هستیم. چاپگرهای چند منظوره تلفیقی از چاپگر، دستگاه کپی و اسکنر می‌باشند؛ از همین رو هزینه تعویض جوهر را به صورت قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌دهند.

10 نمونه از بهترین چاپگرهای سال 2021

بهترین چاپگرهای سال 2021 عبارتند از:

  1. بهترین چاپگر دفتر کار خانگی Epson Workforce Pro WF-7820
  2. بهترین چاپگر با ارزان‌ترین جوهر Epson EcoTank ET-3760
  3. بهترین چاپگر عکس Canon PIXMA Pro-200
  4. بهترین چاپگر همه در یک Canon TR 8620
  5. بهترین چاپگر با فرمت بزرگ Epson Expression Photo HD XP-15000
  6. بهترین چاپگر جوهرافشان بدون دردسر HP Envy 6055
  7. بهترین چاپگر لیزری تک رنگ چاپگر لیزری HP Never Stop 1001nw
  8. بهترین چاپگر دفتر خانگی Brother MFC-J995DW
  9. بهترین چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M454dw
  10. بهترین چاپگر کوچک Canon Selphy CP1300

در ادامه هر کدام از آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

1. بهترین چاپگر دفتر کار خانگی Epson Workforce Pro WF-7820

این نوع چاپگر قابلیت چاپ، اسکن Epson، کپی و نمابر است. این نوع چاپگر به شکل بی‌سیم و تجاری اداره می‌شود. به همین دلیل در هر دو سمت صفحه به شکل اتوماتیک چاپ می‌شود؛ در حالی که این نوع چاپگر به راحتی درخواست چاپ غیرمعمول را هم انجام دهد.

این نوع چاپگر می‌تواند چاپ‌های گسترده‌تری را انجام دهد مانند کارهای مدرسه و چاپ‌های غیرمعمول در انتهای شب که باید روز بعد تحویل دهد.

این نوع چاپگر دارای یک منبع تغذیه‌کننده اسناد 50 برگه اتوماتیک و یک ظرفیت کاغذ 250 صفحه‌ای در داخل است. این نوع پرینتر می‌تواند با سرعت چاپ (WF-7820) تقریباً 25 صفحه در دقیقه چاپ می‌کند. به همین دلیل نیازی نیست که برای انجام کارهای چاپ مدت زمانی زیادی منتظر بمانید. در ضمن شما می‌توانید با استفاده از تلفن خود به دستگاه چاپگر بی‌سیم وصل شوید و از طریق برنامه تلفن همراه اپسون آن را کنترل کنید.

بهترین چاپگر با ارزان‌ترین جوهر

2. بهترین چاپگر با ارزان‌ترین جوهر Epson EcoTank ET-3760

اخیراً با پیشرفت‌ها و توسعه‌هایی که در زمینه فناوری دستگاه‌های چاپگر صورت گرفته است. اسپون از پیشگامان چاپگرهای بدون کارتریج بوده است. این نوع چاپگرها برای هر صفحه به ازای هر رنگ تقریباً یک پنی هزینه می‌کنند.
در واقع 20 نوع چاپگر جوهرافشان معمولی به شکل نامناسبی در مجاورت EcoTank در صورتی که نسخه‌های اولیه به طور مستقیم در بخش جلوی چاپگر طراحی شده‌اند. از همین رو باید مجدداً میزان جوهر باقیمانده بررسی شود، به دلیل وجود جوهرهایی که در جعبه قرار دارند باید تا 2 سال عمر مفید داشته باشند با این فرض که شما ماهیانه تقریباً 200 صفحه چاپ می‌کنید.

ویژگی‌های فوق مربوط به چاپگرهای بی‌سیم، چاپ با صدا، چاپ مستقیم از تلفن هوشمند، اسکن، چاپ خودکار دو طرفه و کپی همچنین چاپ مستقیم بسیار مناسب است.

3. بهترین چاپگر عکس Canon PIXMA Pro-200

شما می‌توانید با حداقل بودجه‌ای که دارید بهترین چاپگر عکس را تهیه کنید. بیشتر دستگاه‌های پرینتر جوهرافشان در بازار موجود هستند که قیمت مناسبی دارند و کارهای چاپی فوق‌العاده‌ای برای شما انجام می‌دهند.

این نوع از چاپگرها عکس‌های بدون حاشیه زیبایی برای شما خلق می‌کنند و شما می‌توانید تصاویر بزرگی در سایزهای x39 jh 13 اینچ چاپ کنید. در مقایسه با سایر چاپگرهای معروف این نوع چاپگر عکس‌های اختصاصی از نازل‌های پیشرفته مهندسی نازل جوهرافشان را برای وضوح تصاویر استفاده می‌کند. چاپگر با استفاده از 8 کارتریج رنگی مستقل که شامل فیروزه‌ای، زرد، مشکی، سرخابی و خاکستری چاپ‌های زیبایی خلق می‌کند. در صورتی که شما زیاد از چاپ عکس استفاده می‌کنید این نوع دستگاه چاپگر مناسب شما نخواهد بود؛ بنابراین بهترین کار استفاده از چاپ عکس اختصاصی است؛ اما اگر خیلی از چاپ عکس استفاده نمی‌کنید این مدل می‌تواند برای شما مناسب باشد.

بهترین چاپگر عکس

4. بهترین چاپگر همه در یک Canon TR 8620

در این دستگاه یک صفحه لمسی رنگی بزرگ برای کنترل عملکرد چاپگر تعبیه‌شده است تا از این طریق برنامه تلفن همراه به وسیله google assistant و amazon alexa در دو سطح رنگ مشکی با سایه‌های غنی رنگ تیره را سرشار از جزییات می‌کند.

5. بهترین چاپگر با فرمت بزرگ Epson Expression Photo HD XP-15000

معمولا چاپگرهای با فرمت بزرگ بسیار گران قیمت هستند؛ اما در صورتی که نیاز به یک چاپگر بزرگ دارید به شما چاپگر Epson Expression Photo HD XP-15000 را معرفی می‌کنم این دستگاه قابلیت چاپ بدون حاشیه تا 13 پیکسل را دارد با 6 کارتریج رنگی مجزا می‌باشد که مناسب برای قاب در منزل یا استفاده از آن‌ها برای چاپ خلاقیت به ویژه برای تجارت‌های کوچک است. این نوع چاپگر از چاپ بی‌سیم حمایت می‌کند. دوربین شما با SD هیچ اسلات رسانه‌ای برای چاپ مستقیم از کارت ندارد.

6. بهترین چاپگر جوهرافشان بدون دردسر HP Envy 6055

شاید برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که یک سری از کارهای چاپی خود را به چاپگر می‌فرستید و اتصال از کار می‌افتد یا اینکه وسط کار کارتریج جوهر تمام می‌کند. این نوع چاپگر همانطور که از اسمش مشخص است بدون دردسر تنها با اتصال به وای فای می‌توانید فرایند چاپ را انجام دهید.

بهترین چاپگر لیزری تک رنگ چاپگر لیزری

7. بهترین چاپگر لیزری تک رنگ چاپگر لیزری HP Never Stop 1001nw

این مدل دستگاه چاپگر مناسب افرادی است که زیاد کاغذ را جابجا می‌کنند. در صورتی که خیلی کم از اسکن یا کپی استفاده می‌کنید. ممکن است جوهر رنگی دستگاه چاپگر شما بیش از حد باشد در این صورت بهتر است از چاپگرهای لیزری تک رنگ استفاده کنید.

8. بهترین چاپگر دفتر خانگی Brother MFC-J995DW

معمولا مهم‌ترین نکته در مورد چاپگرهای خانگی طول عمر و ماندگاری جوهر است. هزینه جوهر تقریباً برای هر چاپگر پرهزینه‌ترین بخش ماجرا است. هیچ کسی دوست ندارد که مرتباً کارتریج را تعویض کند. سیستم جوهر با کمترین هزینه و طول عمر چاپگر MFC-J995DW بردار نقش بسزایی دارد.

معمولا هر کارتریج بزرگی محتوای خود را به یک مخزن ذخیره داخلی جوهر منتقل می‌کند تا این امکان را برای شما فراهم کند تا صفحات بیشتری از چاپ بدون وقفه چاپ کنید. این به معنی است که شما در انتها کارتریج‌هایی را که مقداری کمی جوهر در آن‌ها وجود دارد را دور نمی‌ریزید و زمانی که یک کارتریج خالی دارید و عاری از جوهر است می‌توانید مجدداً چاپ کنید. سیستم جوهر چاپگر بسیار خوب است و نمی‌توان از قابلیت چاپ صرف‌نظر کرد؛ در صورتی که این کاملا اشتباه است؛ زیرا یک چاپگر عالی برای دفتر کار خانگی است. کیفیت چاپ این دستگاه بسیار بی‌نظیر است.

بهترین چاپگر لیزری رنگی

9. بهترین چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M454dw

با توجه به اینکه چاپگر جوهرافشان مزیت‌های زیادی دارد به این معنا که پتانسیل کیفیت تصویر بهتر در چاپ عکس، چاپگرهای لیزری رنگی سریع‌تر است و برای اسناد متنی به‌خوبی عمل می‌کند. در صورتی که شما هم به دنبال همچنین وسیله‌ای هستید می‌توانم به شما بگویم که این یک انتخاب خوب است به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بسیار مجهز است.

با توجه به اینکه یک چاپگر لیزری دارید و تا حدی سریع است شما می‌توانید اسناد رنگی خود را با سرعت 17 صفحه در دقیقه چاپ کنید و کیفیت چاپ فوق‌العاده بالا است.

10. بهترین چاپگر کوچک Canon Selphy CP1300

این از بهترین چاپگرهای سال 2021 می‌باشد که تنها مختص چاپ عکس فوری از سوی تلفن و دیگر دستگاه‌های تلفن همراه در اندازه‌های کوچک قابل‌حمل است. این چاپگر را می‌توانید مستقیماً توسط تلفن یا رایانه لوحی یا کارت حافظه دوربین خود یا یک درایو Airprint به برق وصل کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از چاپ تصعید رنگ بر روی SELPHY چاپ‌های فوری و با کیفیتی ارائه دهید. در ضمن با استفاده از چاپ‌های استاندارد با کاغذ برچسب عکس مربعی خاموش کنید به شما امکان چاپ برچسب‌های فوری را می‌دهد. یک روش عالی برای چاپ فوری از طریق تلفن یا دوربین و ورد به دنیای واقعی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *